Amerikanistiek

De studie over de USA heet Amerikanistiek. Zie hier allerlei vragen over dit machtige land. Je moet wel Engels beheersen om deze opdracht te kunnen maken.

Het tijdschrift U.S. News & World Report publiceerde wekelijks allerlei wetenswaardigheden over de USA, en vooral ook over het landsbestuur, in de vorm van quizvragen. In deze opdracht zitten 10 voorbeelden. Probeer daarop het antwoord te vinden en geef ook aan waar je dat hebt gevonden.

Vraag 2: Where did Barack Obama meet his wife, Michelle? At a law firm in Chicago, at a bar in New York, at a gym in Washington, D.C.or at a luau in Hawaii?

Dit is een van de opdrachten die De Digitale Topschool zelf maakte door een keuze van quizvragen van het weekblad U.S. News & World Report

Amerikanistiek